Customer Feedback Form – Fiber Support (ग्राहक प्रतिक्रिया फोरम – फाइबर सपोर्ट) Please provide feedback and rate your experience with us कृपया फाइबर सपोर्टको प्रतिक्रिया र Rating दिनुहोस Customer ID: 1. Were you briefed about possible charges for accessories during scheduling of fiber support ? १. फील्ड सपोर्टमा लाग्न सक्ने सामान र सेवा शुल्कबारे सपोर्टको लागि call गर्नु हुँदा तपाइलाई जानकारी गराइयो ? —Please choose an option—YesNo 2. Did you get a receipt for your applicable replacement charge cash payment ? २. पर्न आएको सपोर्ट अथवा समान परिवर्तनको महसुलको नगद भुक्तानीको रसिद पाउनुभयो ? ---YesNoI paid online and received SMS payment notice (मैले अनलाइन रकम भुक्तानी गरें र SMS बाट सूचना पाए) 3. Did the team arrive as per schedule given to you ? ३. Team तोकिएको समयमा तपाइको स्थानमा पुग्यो ? —Please choose an option—YesNo 4. Did the team show customer friendly behaviour ? ४. Team ले सहज र सरल ब्यबहार देखायो ? —Please choose an option—YesNo 5. Did you get effective solution for your problem ? ५. आफ्नो समस्याको प्रभाबकारी समाधान पाउनुभयो ? —Please choose an option—YesNo 6. Was the team following proper safety measures ? ६. Team ले उपयुक्त सुरक्ष्या अपनाएको थियो ? —Please choose an option—YesNo 7. Overall Rating (5-Excellent to 1-Very Poor) ७. कुल मिलाएर रेटिंग दिनुहोस (5-उत्क्रिस्त देखि 1- धेरै नराम्रो) 0 8. Please help us further understand and resolve process gaps by giving a tick to the points you were impacted by. ८. हाम्रो सेवा प्रक्रियामा सुधार ल्याउन मदत गर्न तल उल्लेखित असहजता अनुभव गर्नुभएको भएमा tick अंकित गर्नुहोला 1. I had difficulty in getting connected to phone support (मलाई सपोर्टमा फोन कुराकानी गर्न धेरै प्रयास गर्नु पर्यो)2. I had to wait a long time to get response and schedule for my support (सपोर्टबाट कल फिर्ता पाउन र team को आउने सूचना पाउन धेरै समय लाग्यो)3. I was not pre-informed about support visit date and time (मैले team आउने समय तालिका SMS मार्फत पाइन)4. Support visited on a different date/time from what I was informed (मैले पाएको समय तालिका संग नमिल्दो मिति/समयमा team मेरो स्थानमा आइपुग्यो)5. My issues are still the same after field support visit (फील्ड सपोर्ट पछि पनि मेरो समस्या उस्तै छ )6. My issues have gotten worse after field support visit (फील्ड सपोर्ट पछि मेरो समस्या अझ बिग्रिएको छ )7. It was difficult to understand the issue and explanation given by support agent (आएका सपोर्ट team ले मेरो समस्याको कारण र समाधान बारे राम्ररी बुझाएनन्) 9. Please provide us additional feedback/remarks ९. अन्य प्रतिक्रिया दिनुहोस (यदि माथि उल्लेखित नभएमा)